Впровадження "Управління виробничим підприємством" для ТОВ "НЕКОМ"
01.10.2020

Впровадження "Управління виробничим підприємством" на підприємстві ТОВ "НЕКОМ"
ТОВ "НЕКОМ" спеціалізується на таких видах діяльності як виробництво плит, листів, труб і профілів із пласмас, виробництві будівельних виробів із пласмас та нецентралізованою оптовою торгівлею.
Автоматизація виробничих процесів.
Автоматизація виробничих процесів.
Опис роботи
Метою даного проекту було вдосконалення системи управлінського обліку і звітності, зокрема постановка управлінського обліку в розрізі структурних бізнес-одиниць, управління виробництвом і фінансовими потоками, підвищення керованості підприємством вцілому, забезпечення керівництва компанії вичерпною інформацією для прийняття управлінських рішень.
Використання в поточній діяльності результатів проекту дозволило підвищити ефективність управління за рахунок забезпечення єдиних підходів до процесів формування, контролю і аналізу управлінської звітності; дозволило підвищити достовірність і прозорість обліку за рахунок застосування єдиних способів і методів угруповання і оцінки фактів господарської діяльності, організації документообігу. Також значно підвищили ефективність і оперативність бухгалтерського обліку, що дозволило компанії використовувати дані, надані бухгалтерською службою, для ряду управлінських функцій.
Використання в поточній діяльності результатів проекту дозволило підвищити ефективність управління за рахунок забезпечення єдиних підходів до процесів формування, контролю і аналізу управлінської звітності; дозволило підвищити достовірність і прозорість обліку за рахунок застосування єдиних способів і методів угруповання і оцінки фактів господарської діяльності, організації документообігу. Також значно підвищили ефективність і оперативність бухгалтерського обліку, що дозволило компанії використовувати дані, надані бухгалтерською службою, для ряду управлінських функцій.
В процесі проекту були запущені в роботу наступні ділянки програми:
- Казначейство
- Управління виробництвом
- Облік взаєморозрахунків з контрагентами
- Кадровий облік і розрахунок заробітної плати
- Облік необоротних активів
- Робота з касою і банком, розрахунки з підзвітними особами
- Управлінський облік та планування
В результаті автоматизації підвищилася якість і достовірність інформації, зменшилися терміни обробки первинних документів і зведених даних, підвищилася прозорість обліку, отриманий якісний інструмент для аналізу і контролю за господарською діяльністю підприємства. Перехід на єдину інформаційну базу підприємства дозволив якісно змінити взаємодію різних відділів підприємства.
Запишіться на консультацію
Залиште контактні дані і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

*Натискаючи на кнопку "Надіслати" Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробки персональних даних
Підпишіться на наші сповіщення, тоді Ви не пропустите важливі новини, корисні статті та вигідні акції