Конфігурація «BAS Медицина» призначена для автоматизації діяльності медичних установ різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних і стаціонарних умовах; для автоматизації кількісно-сумового обліку медикаментів та товарів медичного призначення в аптечних пунктах. Прикладне рішення «BAS Медицина» дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розділенням доступу до баз даних для виконання обов’язків, згідно посадових інструкцій. Є можливість вести облік за кількома медичними організаціями в одній інформаційній базі. Програма дозволяє комплексно автоматизувати різні види діяльності медичної організації, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною медичною організацією. Завдяки широким можливостям, налаштування системи можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації. Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації: облік пацієнтів: введення персональні дані пацієнта, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію; ведення електронних медичних карт пацієнта;
облік і ведення прикріплених до лікарських дільниць пацієнтів;
формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату;
планування роботи медичної організації: складання робочих графіків медичного персоналу, графіків роботи приміщень та медичного обладнання;
прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових і безготівкових грошових коштів, друк касових чеків;
формування завдань медичного персоналу за зміну;
реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3);
взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3;
облік виконаних медичних послуг;
формування, друк та облік листків непрацездатності;
облік роботи з контрагентами: введення даних контрагентів, у тому числі страхових компаній та інших юридичних осіб, облік угод і договорів на надання медичної допомоги;
здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами, формування рахунків за надану медичну допомогу;
встановлення цін і знижок;
проведення профоглядів для співробітників підприємств-замовників послуг.
У контексті лікарняних аптек, програма призначена для:
ведення обліку руху по номенклатурі медикаментів та товарів медичного призначення, в тому числі по серіях, термінах придатності, документах надходжень (облік по партіям);
облік по складах (сумовий і кількісний), вирівнювання залишків за результатами інвентаризації;
ведення обліку на всіх рівнях: як у лікарняних аптеках, так і у всіх відділеннях медичної установи;
ведення окремого обліку за джерелами фінансування;
внутрішнє переміщення товарів між складами;
облік власних виготовлених лікарських препаратів, розфасовка готових лікарських препаратів;
формування вимог відділень за формальними ознаками лікарського засобу (за діючою речовиною або по міжнародному непатентованному найменуванню, торговим найменуванням, формою випуску і т. д.);
формування розгорнутих аналітичних звітів по руху лікарських засобів та товарів медичного призначення;
перевірка серій за переліком вилучених з обігу лікарських препаратів;
підтримка зовнішнього торгового обладнання: терміналів збору даних, сканерів штрих-кодів і т. д;
облік замовлень та повернень товарів постачальникам;
Можливе ведення обліку і формування звітності препаратів, які належать до груп лікарських засобів суворої звітності:
наркотичні та психотропні речовини (за групами);
сильнодіючі речовини та отрути;
безрецептурні препарати.
Програма дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:
діюча речовина або міжнародного непатентованого найменування;
торговельне найменування;
лікарська форма та форма випуску.
Програма має два окремі рішення: «BAS Медицина. Поліклініка» та «BAS Медицина. Лікарня».
Для поліклінік наявна можливість автоматизації:
реєстратури;
планування медичних послуг і прийомів;
контроль виконання поставлених задач;
ведення профоглядів;
електронні медичні карти;
листки непрацездатності;
управління закупками, складами, запасами у кабінетах і відділеннях;
перевірка вилучених із обігу серій препаратів.
Для лікарень є додатково можливості програми для:
приймального відділення, інших відділень (по кожному окремо);
адміністрування;
регламентована звітність.
Завдяки великим можливостям налаштування програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Однак «BAS Медицина» не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших бухгалтерських конфігураціях. У програмі «BAS Медицина» передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні конфігурації:
«BAS Бухгалтерія, ред. 2.1»,
«Бухгалтерія для України, ред. 2.0».
Звертаємо вашу увагу: всі права на конфігурації належать компанії «NetHelp» (Польща).