BAS Документообіг КОРП
  • 12.09.2019

BAS Документообіг КОРП

Характеристика конфігурації

«BAS Документообіг КОРП» орієнтований на бюджетні установи, а також середні і великі комерційні підприємства та призначений для комплексного вирішення широкого спектру завдань автоматизації обліку документів, взаємодії співробітників, Контролю та аналізу виконавської дисципліни:

  • централізоване безпечне зберігання документів;
  • оперативний доступ до документів з урахуванням прав користувачів;
  • облік вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
  • облік звернень громадян;
  •  облік договорів, починаючи від підготовки проекту та закінчуючи контролем виконання зобов'язань і розірванням договору;
  • використання сертифікованих механізмів ЕЦП для підписання та шифрування документів та файлів;
  • перегляд і редагування документів;
  • контроль версій документів;
  • повнотекстовий пошук документів за їх змістом;
  • робота з документами будь-яких типів: офісними документами, текстами, зображеннями, аудіо-і відеофайлами, документами систем проектування, архівами, додатками і т. д.;
  • автоматичне заповнення нових файлів і документів на підставі заздалегідь налаштованих шаблонів;
  • штрихкодування паперових документів, автоматичне удруковування штрихкодів та реєстраційних штампів на титульні листи паперових документів, пошук документів і файлів по штрихкоду;
  • автоматизація колективної роботи користувачів з документами і файлами з використанням таких бізнес-процесів, як розгляд, виконання, узгодження, затвердження, реєстрація;
  • умовна маршрутизація бізнес-процесів, що настроюється користувачами;
  • підтримка складних процедур узгодження, наприклад паралельне, послідовне або змішане узгодження з використанням умов маршрутизації;
  • підтримка декількох резолюцій в документах, у тому числі і резолюцій посадових осіб сторонніх організацій;
  • привласнення будь-яким даним різних тематичних категорій, як ручне, так і автоматичне, засноване на аналізі змісту документів і файлів;
  • контроль виконавчої дисципліни, в тому числі і по роботі зі зверненнями громадян;
  • шаблони процесів обробки документів, що настроюються користувачами;
  • зв'язки між документами, що настроюються, як односторонні, так і двосторонні;
  • автоматичний запуск будь-яких бізнес-процесів за розкладом;
  • автоматизоване завантаження документів з електронної пошти;
  • завантаження файлів зі сканера, у тому числі і потокове з автоматичним розпізнаванням штрихкодів;
  • облік і контроль робочого часу співробітників;
  • онлайн і оффлайн обмін даними з іншими типовими конфігураціями.

Облік документів ведеться в розрізі видів документів, відповідно до положення про документообіг підприємства. Принципи обліку вхідних, вихідних і внутрішніх документів, закладені в програму, відповідають українському законодавству, інструкціям, ДСТУ.

«BAS Документообіг КОРП» не має галузевої специфіки і може ефективно використовуватися як в бюджетному секторі, так і в комерційних підприємствах, будь то розподілена холдингова структура з великою кількістю користувачів або середнє підприємство.

«BAS Документообіг КОРП» підтримує багатокористувацьку роботу в локальній мережі або через Інтернет, у тому числі і через веб-браузери.

 

Back to the list