Автоматизація бізнесу > > ФССУ щодо дій працівника, якому відкрили е-лікарняний
ФССУ щодо дій працівника, якому відкрили е-лікарняний
ФССУ щодо дій працівника, якому відкрили е-лікарняний
Інформаційне повідомлення Фонду соціального страхування України
Фонд соціального страхування України в інформаційному повідомленні від 06.10.2021 р. на своєму офіційному вебсайті повідомив про дії працівника, якому відкрили е-лікарняний.
Зокрема, фахівці Фонду звернули увагу на таке.
Якщо робітник (застрахована особа) має офіційне працевлаштування, то в разі тимчасової втрати працездатності для нього автоматично відкриється е-лікарняний.
Такий лікарняний сформується на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН), який створюється лікарем після огляду. Також е-лікарняний автоматично відкриється в разі оформлення медичного висновку для дитини застрахованої особи, яка потребує догляду.

Одразу після створення МВТН на контактний номер телефону застрахованої особи надійдуть два повідомлення:
  • від E-health щодо створення МВТН із зазначенням його номеру;
  • від ПФУ щодо формування е-лікарняного, його номеру і періоду дії.
Про отримання цих повідомлень робітник має повідомити свого роботодавця. Це можна зробити будь-яким зручним сторонам способом, наприклад, телефоном.

За станом фінансування лікарняних зручно слідкувати в телеграм-каналі ФССУ (інформація щоденно оновлюється за тегами #фінансування_оперативно і #фінансування_страхувальників).
Роботодавець (а також усі роботодавці за сумісництвом застрахованої особи) будуть бачити е-лікарняний свого працівника в кабінетах страхувальників з дня його відкриття, але почнуть призначення допомоги лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності і сплину строку, у який лікарі можуть внести зміни.

ФССУ наголошує на те, що роботодавцю доступна лише загальна інформація про непрацездатність робітника, необхідна для призначення матеріального забезпечення, і не доступна про те, чим саме захворів робітник (його родичі). Тому робітник не повинен передавати роботодавцю МВТН, якщо лікар роздрукував витяг з медичного висновку для хворого. Медичний висновок містить персональні дані про хворого та не є підставою для нарахування матеріального забезпечення.
Також в інформаційному повідомлені розглянуто випадки за яких робітник одужав раніше чи навпаки довго хворіє, а також що робити коли під час перебування на лікарняному застрахованій особі відкрили ще один лікарняний (з іншої причини), або якщо не прийшло повідомлення про створення МВТН та/або е-лікарняного.

Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії ФССУ: 0800-50-18-92, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано роботодавця.
Залишились запитання?
Залиште контактні дані і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом
Як до Ваc звертатись?
Ваша електронна адреса
Ваш телефон
Завантаження файлів
Можливо завантажити до 10 файлів
Коментарі
*Натискаючи на кнопку "Надіслати" Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробки персональних даних

Підпишіться на наші сповіщення, тоді Ви не пропустите важливі новини, корисні статті та вигідні акції
Виберіть розсилку
Зворотній зв’язок
Зателефонуйте нам
за номером
+38 (0412) 44-64-32
або
скористайтесь послугою
“зворотній дзвінок”
Зворотний дзвінок
Зв’яжіться з нами