Абонентський супровід
01.10.2020
Абонентський супровід
Абонентський супровід програмних продуктів лінійки Підприємство, BAS, KBS включає наступні роботи:
- розробка нових об'єктів системи під ваші вимоги або доопрацювання існуючих;
- оновлення типових та доопрацьованих конфігурацій;
- консультування стосовно нетипових об'єктів системи;
- консультування по роботі у Вашій базі даних;
- навчання функціональним можливостям програмного продукту;
- підписка на ІТС.
Назва
Кількість передплачених годин
Ціна пакету грн. (без ПДВ)
Вартість робіт грн/год
Small
10
6500
650
Medium
20
12000
600
Large
50
27500
550
Якщо ви, підписавшись на абонентське обслуговування програмних продуктів лінійки Підприємство, BAS, KBS не встигли використати всі оплачені години, то ці години переносяться на наступні місяці за умови пролангації договора. Якщо підписка не продовжується, то не використані години анульовуються.
Наприклад: Ви оплатили пакет Medium, але за фактом відпрацьовано 12 годин (тобто 8 не використано). Підписавшись наступного місяця на той самий пакет, ви отримаєте вже не 20, а 28 годин (з урахуванням невикористаних у попередньому місяці).
Наприклад: Ви оплатили пакет Medium, але за фактом відпрацьовано 12 годин (тобто 8 не використано). Підписавшись наступного місяця на той самий пакет, ви отримаєте вже не 20, а 28 годин (з урахуванням невикористаних у попередньому місяці).
Запишіться на консультацію
Залиште контактні дані і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

*Натискаючи на кнопку "Надіслати" Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробки персональних даних
Підпишіться на наші сповіщення, тоді Ви не пропустите важливі новини, корисні статті та вигідні акції