Автоматизація бізнесу > Послуги і підтримка > Абонентський супровід

Абонентський супровід

01.10.2020

Абонентський супровід

Абонентський супровід програмних продуктів лінійки Підприємство, BAS, KBS включає наступні роботи:
  • розробка нових об'єктів системи під ваші вимоги або доопрацювання існуючих;
  • оновлення типових та доопрацьованих конфігурацій;
  • консультування стосовно нетипових об'єктів системи;
  • консультування по роботі у Вашій базі даних;
  • навчання функціональним можливостям програмного продукту;
  • підписка на ІТС.
Назва
Кількість передплачених годин
Ціна пакету грн. (без ПДВ)
Вартість робіт грн/год
Small
10
4500
450
Medium
20
8000
400
Large
50
17500
350
Якщо ви, підписавшись на абонентське обслуговування програмних продуктів лінійки Підприємство, BAS, KBS не встигли використати всі оплачені години, то ці години переносяться на наступні місяці за умови пролангації договора. Якщо підписка не продовжується, то не використані години анульовуються.

Наприклад: Ви оплатили пакет Medium, але за фактом відпрацьовано 12 годин (тобто 8 не використано). Підписавшись наступного місяця на той самий пакет, ви отримаєте вже не 20, а 28 годин (з урахуванням невикористаних у попередньому місяці).
Запишіться на консультацію
Залиште контактні дані і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом
Як до Ваc звертатись?
Ваша електронна адреса
Ваш телефон
Завантаження файлів
Можливо завантажити до 10 файлів
Коментарі
*Натискаючи на кнопку "Надіслати" Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробки персональних даних
Close
Месенджери
Telegram
WhatsApp
Viber
Messenger
Skype
Mail
Phone

Підпишіться на наші сповіщення, тоді Ви не пропустите важливі новини, корисні статті та вигідні акції
Виберіть розсилку
Зворотній зв’язок
Зателефонуйте нам
за номером
+38 (0412) 44-64-32
або
скористайтесь послугою
“зворотній дзвінок”
Зворотний дзвінок
Зв’яжіться з нами