Пактум.Контрагент

Пактум.Контрагент — сервіс, що дає можливість автоматизованого заповнення реквізитів контрагента в системах для автоматизації бізнесу ("1С:Підприємство 8", BAS) з офіційних джерел — відкритих державних реєстрів.

Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості: 

автоматизоване заповнення картки контрагента за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Переваги

Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
Можливість натисканням однієї кнопки: створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій.
Виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків вказівки невірних реквізитів в документах.
Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом.
Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Варіанти придбання

 

Тарифний план

 
 

Баланс 
 (кількість карток, шт) 

 

 Ціна, грн 
 без ПДВ

 

 Примітка 

 

  Бізнес-2200 на 12 міс.

 
 

2 200

 

3 000

 

діє 12 місяців з дати активації 
або 
 до моменту списання з балансу 2 200 карток 

 

Бізнес-1200 на 6 міс.

 

1 200

 

2 000

 

діє 6 місяців з дати активації 
або 
 до моменту списання з балансу 1 200 карток 

 Бізнес-300 на 3 міс.

 

300

 

600

 

діє 3 місяців з дати активації 
або 
 до моменту списання з балансу 600 карток