Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

Всім користувачам важливо, щоб програма відповідала вимогам законодавства, а працювати з нею було зручно і просто. Укладення договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) якраз і є таким способом комплексної підтримки.

Чому слід працювати саме з нашою командою?

  1. Весь персонал співробітників є сертифікований,  досвід роботи деяких співробітників 10 та більше років.
  2. 22 роки досвіду впроваджень.
  3. Завжди якісне консультування клієнтів без черг.
  4. За необхідності безкоштовна демонстрація програмних продуктів.
  5. Швидке реагування на запит клієнта.
  6. Завжди в курсі всіх законодавчих змін.
  7. Оновлення програмного забезпечення проходить протягом 3 днів після виходу нового релізу.
  8. Регулярні акції та бонуси для наших клієнтів.
  9. Завжди маємо позитивні відгуки від клієнтів.
  10. Програма лояльності для постійних клієнтів.

Методисти та розробники спільно зі своїми партнерами здійснюють комплексний інформаційно-технологічний супровід зареєстрованих користувачів програм лінійок "1С:Підприємство" та "BAS". 

Користувачі програм лінійок "1С:Підприємство" та "BAS" можуть отримати сервісне обслуговування тільки за наявності офіційно укладеного договору інформаційно-технологічного супроводу - ІТС.

Тип договору ІТС визначає обсяг сервісів, які отримує користувач, а також перелік доступних розділів Інформаційної системи ІТС. Бюджет, який необхідно виділити для утримання Вашого програмного забезпечення, залежить від терміну дії договору ІТС (3, 6 і 12 місяців), а так само від виду передплати (Проф, Стандарт або Бізнес).

Важливою особливістю договору ІТС є те, що вартість такого договору значно нижче, ніж вартість кожного наданого в його рамках сервісу.

На малюнку можна побачити як працює сервіс ІТС:

Порівняльні характеристики договорів ІТС
Сервіс ПРОФ СТАНДАРТ БІЗНЕС
Вартість за 12 місяць  9900 20000 32000
Кількість інформаційних баз до обслуговування 1 інформаційна база до 3 інформаційних баз від 3 інформаційних баз
Доступ до інформаційної системи its.1c.ua Необмежено Необмежено Необмежено
FREDO Звіт — інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.   1 фіз.\юр. Особа 2 фіз.\юр. Особи  2 фіз.\юр. Особи 
Лінія консультації по роботі з Fredo Звіт Необмежено Необмежено Необмежено
FREDO ДокМен - обмін електронними документами з контрагентами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів. Оплачується додатково Оплачується додатково Оплачується додатково
Лекторій - регулярні семінари із оглядом законодавства та його відображення в програмах для автоматизації бізнесу – в очній формі та в форматі. Необмежено Необмежено Необмежено
Консультації аудитора - персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. для договору,
що заключено на 12 місяців -
1 безкоштовна
консультація
для договору,
що заключено на 12 місяців -
1 безкоштовна
консультація
для договору,
що заключено на 12 місяців -
1 безкоштовна
консультація
Виділений консультант + + +
Індивідуальні консультації по роботі з програмою 1 година на місяць до 3 годин на місяць від 3 годин на місяць
Встановлення оновлень на типові (не доопрацьовані) інформаційні бази  Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Підготовка оновлення релізу/версії для нетипових (доопрацьованих) інформаційних баз   - До 3 інформаційних баз Від 3 інформаційних баз

Вартість додаткових сервісів та продуктів
Найменування Вартість грн. за 1 місяць Вартість грн. за 12 місяць
Підключення додаткової юридичної особи до програми "FREDO Звіт"

102

1224

Підключення додаткової фізичної особи до програми "FREDO Звіт"

25

300

Перехід на мережеву версію "FREDO Звіт" одноразова оплата  

360

Сервіс електроного документообігу

51

612

FlyDoc електроний документо обіг

417

5004

Додатковий сервіс Пактум

Вартість 12 міс.

Вартість 6 міс. Вартість 3 міс.
Доступ к онлайн-сервису Пактум.Контрагент Бізнес-2200  3000    
Доступ до онлайн-сервису Пактум.Контрагент Бізнес-1200    2000  
Доступ до онлайн-сервису Пактум.Контрагент Бізнес-300      600


Додаткові послуги наших спеціалістів
Послуга ПРОФ СТАНДАРТ БІЗНЕС

Виявлення та виправлення помилок користувача



Загальний щомісячний обсяг консультацій




Навчання роботи з програмами




Установка переустановка Fredо Звіт




Налаштування обміну з клієнт банком

1 МФО 2 МФО 3 МФО

Установка типових оновлень

       √

Кількість виїздів в офіс замовника

не більше 1 не більше 3  безобмежень

Персональний менеджер




Лінія консультації 

з 9 до 18 з 9 до 18  24 на 7 

Консультація аудитора




Вартість за 1 год. 

500 грн.  500 грн. 500 грн.